OPŁATY
Wypożyczenie instrumentu- 40 zł (za miesiąc). Wpłaty za wypożyczenie należy dokonywać w 2 ratach lub za cały rok (nie co miesiąc). Za I półrocze przed wypożyczeniem instrumentu, natomiast za II półrocze do końca lutego. Instrument będzie wydany po podpisaniu umowy i przedstawieniu potwierdzenia wpłaty.
Opłata eksploatacyjna -20 zł( miesiąc) -płatne za cały semestr z góry do końca września oraz za II półrocze do końca lutego. Ołata eksploatacyjna dotyczy tylko uczniów KLASY PERKUSJI, HARFY I FORTEPIANU.
Fundusz muzyczny: 25zł (miesiąc)
Numer konta do wpłat: 32 1020 5226 0000 6202 0416 6039
W tytule wpłaty prosimy umieścić:
imię i nazwisko dziecka oraz: WYPOŻYCZENIE INSTRUMENTU
imię i nazwisko dziecka oraz: OPŁATA EKSPLOATACYJNA
imię i nazwisko dziecka oraz: FUNDUSZ MUZYCZNY
Ze środków pieniężnych wpłacanych przez Państwa opłacane są:
- zakup i remont instrumentów muzycznych,
- opłaty wpisowe na konkursy,
- zwrot kosztów dojazdów uczniów na konkursy,
- wyposażenie sal lekcyjnych,
- zakup nagród rzeczowych za udział uczniów w konkursach szkolnych,
- inne wydatki poprawiające warunki i standard nauki w naszej szkole.
Wszystkim, którzy dokonują wpłat, w imieniu całej społeczności szkolnej serdecznie dziękujemy!
Do pozostałych- apelujemy o wsparcie!
Dyrekcja szkoły
Szanowni uczniowie! 15 min. przed rozpoczęciem roku szkolnego spotykamy się z wychowawcami przed salą.
(Dotyczy uczniów porannej szkoły muzycznej OSM).
HARMONOGRAM SPOTKAŃ Z NAUCZYCIELAMI SM/OSM
Podział na grupy będzie zaznaczony na listach klas.
LISTY KLAS OSM + SM (Aktualizacja - 4.09 9:00)
PODRĘCZNIKI NA ROK SZKOLNY 23/24 SM + OSM
WAŻNE: Podania o zamianę grup prosimy składać wyłacznie drogą elektroniczną (skanem) na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (druk do pobrania w zakładce: komunikaty lub na portierni).
Przed wizytą w sekretariacie prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.
ROZŁOŻENIE ROKU (Realizacja 1 roku nauki rozłozona na 2 lata)
Podania prosimy składać do 10 września.
Dyżur Wicedyrektora ds. muzycznych
W celu umówienia spotkania z p. Przemysławem Michalakiem prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) lub przez dziennik elektroniczny Mantica.