Menu

Sign

 

 

HARMONOGRAM SPOTKAŃ Z NAUCZYCIELAMI SM/OSM

PLAN ZAJĘĆ SM

ZBIORCZY PLAN ZAJĘĆ OSM + SM

Podział na grupy będzie zaznaczony na listach klas.

 

Dyżur Wicedyrektora ds. muzycznych:

 wtorki, czwartki w godz. 13:00-14:00 sala D17 LUB TEL: 717986896 wew.103

W celu umówienia spotkania w innym terminie prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

 

PODRĘCZNIKI NA ROK SZKOLNY 24/25 SM + OSM

 

PODANIE-ZMIANA GRUPY

WAŻNE: Podania o zamianę grup prosimy składać wyłacznie drogą elektroniczną (skanem) na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (druk do pobrania w zakładce: komunikaty lub na portierni). Podania będę rozpatrywane max. do tygodnia. 

 

Przed wizytą w sekretariacie prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.

 

 

ROZŁOŻENIE ROKU (Realizacja 1 roku nauki rozłozona na 2 lata)

Podania prosimy składać do 10 września. 


 

 

 

OPŁATY

Wypożyczenie instrumentu- 40 zł (za miesiąc). Wpłaty za wypożyczenie  należy dokonywać w 2 ratach lub za cały rok (nie co miesiąc). Za I półrocze przed wypożyczeniem instrumentu, natomiast za II półrocze do końca lutego. Instrument będzie wydany po podpisaniu umowy i przedstawieniu potwierdzenia wpłaty. 

Opłata eksploatacyjna -20 zł( miesiąc) -płatne za cały semestr z góry do końca września oraz za II półrocze do końca lutego. Ołata eksploatacyjna dotyczy tylko uczniów KLASY PERKUSJI, HARFY I FORTEPIANU.

Fundusz muzyczny: 25zł (miesiąc)

Numer konta do wpłat: 32 1020 5226 0000 6202 0416 6039

W tytule wpłaty prosimy umieścić:

imię i nazwisko dziecka oraz: WYPOŻYCZENIE INSTRUMENTU

imię i nazwisko dziecka oraz: OPŁATA EKSPLOATACYJNA 

imię i nazwisko dziecka oraz: FUNDUSZ MUZYCZNY 

Ze środków pieniężnych wpłacanych przez Państwa opłacane są:

- zakup i remont instrumentów muzycznych,

- opłaty wpisowe na konkursy,

- zwrot kosztów dojazdów uczniów na konkursy,

- wyposażenie sal lekcyjnych,

- zakup nagród rzeczowych za udział uczniów w konkursach szkolnych,

- inne wydatki poprawiające warunki i standard nauki w naszej szkole.

Wszystkim, którzy dokonują wpłat, w imieniu całej społeczności szkolnej serdecznie dziękujemy!

Do pozostałych- apelujemy o wsparcie!

Dyrekcja szkoły