Menu

Sign

23 stycznia - Rada Pedagogiczna
W tym dniu zajęcia są odwołane w godz. 12:00 - 15:00 

 

23 stycznia godz. 15.00 - zebranie sekcji fortepianu

W tym dniu zajęcia są odwołane w godz. 15:00 - 16:00 

 

23 stycznia godz.15:00 - zebranie nauczycieli gry na skrzypcach
W tym dniu lekcje skrzypiec są odwołane w godz. 15:00-16:00 

 

25 stycznia 2025r. (sobota) jest Dniem Otwartym w naszej szkole.

Uroczyste rozpoczęcie o godz 10:00 w auli szkoły.

Zapraszamy

Dni otwarte grafika 2025 

 

Drodzy Rodzice,

w związku z zakończeniem roku budżetowego i nadmiarem prac w księgowości bardzo prosimy, aby wszystkich wpłat: za najem instrumentów, na Fundusz Muzyczny oraz opłatę eksploatacyjną dokonywać maksymalnie do 13 grudnia 2024.

Po tym czasie, ze względu na przerwę świąteczną i zakończenie roku, wydatkowanie wpłat będzie niemożliwe. Natomiast środki, które wpłyną, a nie zostaną wydane, zostaną automatycznie przekazane na konto Gminy Wrocław. Środki te nie przechodzą na przyszły rok.

 Dziękuję serdecznie.

zastępca głównego księgowego

 

 ............................................................................................................................................................................................................................

Drodzy Rodzice i Uczniowie.
Informujemy, że wszystkich uczniów naszej szkoły dotyczy obowiązek zmiany obuwia. 

 

 

 

 Przed wizytą w sekretariacie prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy w celu umówienia.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

                                                                                           tel. 717986896 wew.106

 

Dyżur Wicedyrektora ds. muzycznych

 wtorek, środa, czwartek godz.13.00-14.00, sala D17, tel. 717986896 wew.103

W celu umówienia spotkania w innym terminie z P.Łukaszem Koteckim prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 


 

 W przypadku zagubienia hasła do dziennika elektronicznego prosimy o kontakt mailowy z sekretariatem szkoły muzycznej:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Magazyn instrumentów muzycznych czynny:

Poniedziałek: 17.00- 18.00 

Wtorek: 14.15 - 15.15

Czwartek: 16.00 - 17. 00 

 

 

NIEOBECNOŚĆ NAUCZYCIELI

 

SPRAWDŹ ZAKŁADKĘ: NIEOBECNOŚĆ NAUCZYCIELI  

 


OPŁATY/instrumenty

Wypożyczenie instrumentu- 40 zł (za miesiąc). Wpłaty za wypożyczenie  należy dokonywać w 2 ratach lub za cały rok (nie co miesiąc). Za I półrocze przed wypożyczeniem instrumentu, natomiast za II półrocze do końca lutego. Instrument będzie wydany po podpisaniu umowy i przedstawieniu potwierdzenia wpłaty. 

Opłata eksploatacyjna -20 zł( miesiąc) -płatne za cały semestr z góry do końca września oraz za II półrocze do końca lutego. Ołata eksploatacyjna dotyczy tylko uczniów KLASY PERKUSJI, HARFY I FORTEPIANU.

Fundusz muzyczny: 25zł (miesiąc)

Numer konta do wpłat: 32 1020 5226 0000 6202 0416 6039

W tytule wpłaty prosimy umieścić:

imię i nazwisko dziecka oraz: WYPOŻYCZENIE INSTRUMENTU

imię i nazwisko dziecka oraz: OPŁATA EKSPLOATACYJNA 

imię i nazwisko dziecka oraz: FUNDUSZ MUZYCZNY 

Ze środków pieniężnych wpłacanych przez Państwa opłacane są:

- zakup i remont instrumentów muzycznych,

- opłaty wpisowe na konkursy,

- zwrot kosztów dojazdów uczniów na konkursy,

- wyposażenie sal lekcyjnych,

- zakup nagród rzeczowych za udział uczniów w konkursach szkolnych,

- inne wydatki poprawiające warunki i standard nauki w naszej szkole.

Wszystkim, którzy dokonują wpłat, w imieniu całej społeczności szkolnej serdecznie dziękujemy!

Do pozostałych- apelujemy o wsparcie!

Dyrekcja szkoły


 KONSULTACJE - SM/OSM

Aby skorzystać z konsultacji prowadzonych przez nauczycieli przedmiotów indywidualnych (instrument główny, akompaniament, fortepian dodatkowy) proszę o bezpośredni kontakt z pedagogiem prowadzącym.

 

Do pobrania:

 

Wzory pism:

Zmiana grupy - zajęcia teoretyczne (Pobierz)

Rezygnacja z SM (Pobierz)

Realizacja zajęć w ciągu 2 lat (tzw. rozłożenie roku) - termin złożenia do 12.09.2023 (Pobierz)

 

OBECNOŚĆ RODZICÓW W SZKOLE

 Informujemy, że rodzice uczniów popołudniowej Szkoły Muzycznej oczekują na dzieci na ławkach przy portierni (uczniowie do sal zajęciowych udają się samodzielnie).

Proszę o stosowanie się do powyższego zalecenia.