Menu
NEONKI Neonki online lesson (1)Dziennik telefon
pinezka   facebook    BIP 

 

 

Sign

AKTUALNOSCI BANER MW

Aktualności

 
Podania należy składać do sekretariatu
w godz. 8:00 - 15:00 w dniach 06.05 - 21.05

Harmonogram przesłuchań będzie dostępny w dniu 23.05.2025r.

 

Rekrutacja dodatkowa 25 26 .

 

Zapraszamy na nadzwyczajne wydarzenie muzyczne, które - miejmy nadzieję - rozpocznie swoistą tradycję w naszej Szkole. Już w najbliższy wtorek 06 maja o godz. 17:00 w Auli pojawi się 12-osobowy Zespół Muzyki Rozrywkowej z ZS nr 9 na Sępolnie, pod przewodnictwem Karola Goli. Ich występ poprzedzi młody, utrzymany w podobnym duchu Zespół Dęty pod wodzą Jacka Bałki oraz Trio Trąbkowe z klasy Grzegorza Krause. Dwa ostatnie zespoły prowadzone są w naszej szkole.
Usłyszymy przeboje muzyki rozrywkowej XX i XXI wieku. Będzie się działo!

KONCERT MUZYKI ROZRYWKOWEJ

TEST KSZTALCENIA SLUCHU..
W dniu 08.04.2025r. o godz. 16:30
rozpocznie się test badania jakości
kształcenia słuchu i audycji muzycznych dla klas:
6 OSM, VI C6 (szkoła popołudniowa)
oraz IV C4 (szkoła popołudniowa).
 
Szczegóły zostaną przekazane przez
nauczycieli prowadzących.

zs20 logo

Zapraszamy do odwiedzenia szkolnego profilu na Facebooku:

  https://www.facebook.com/zs20wroc/

HARMONOGRAM ZAKOŃCZENIA ROKU SZKOLNEGO

HARMONOGRAM ZAKOŃCZENIA ROKU SZKOLNEGO 2023/2024

KONSULTACJE   Z  RODZICAMI

23 maja 2024 r.

Godzina 16:30 – 17.30

  

PLAN ZAJĘĆ SM

ZBIORCZY PLAN ZAJĘĆ OSM + SM

Podział na grupy będzie zaznaczony na listach klas.

 PODRĘCZNIKI NA ROK SZKOLNY 24/25 SM + OSM

 

PODANIE-ZMIANA GRUPY

WAŻNE: Podania o zamianę grup prosimy składać wyłacznie drogą elektroniczną (skanem) na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (druk do pobrania w zakładce: komunikaty lub na portierni). Podania będę rozpatrywane max. do tygodnia. 

 

ROZŁOŻENIE ROKU (Realizacja 1 roku nauki rozłozona na 2 lata)

Podania prosimy składać do 10 września. 

Dyżur Wicedyrektora ds. muzycznych:

Łukasz Kotecki

wtorki, czwartki w godz. 13:00-14:00 sala D17 lub TEL: 717986896 wew.103

W celu umówienia spotkania w innym terminie prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

  

Przed wizytą w sekretariacie prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.

 

 


 

OPŁATY

Wypożyczenie instrumentu- 40 zł (za miesiąc). Wpłaty za wypożyczenie  należy dokonywać w 2 ratach lub za cały rok (nie co miesiąc). Za I półrocze przed wypożyczeniem instrumentu, natomiast za II półrocze do końca lutego. Instrument będzie wydany po podpisaniu umowy i przedstawieniu potwierdzenia wpłaty. 

Opłata eksploatacyjna -20 zł( miesiąc) -płatne za cały semestr z góry do końca września oraz za II półrocze do końca lutego. Ołata eksploatacyjna dotyczy tylko uczniów KLASY PERKUSJI, HARFY I FORTEPIANU.

Fundusz muzyczny: 25zł (miesiąc)

Numer konta do wpłat: 32 1020 5226 0000 6202 0416 6039

W tytule wpłaty prosimy umieścić:

imię i nazwisko dziecka oraz: WYPOŻYCZENIE INSTRUMENTU

imię i nazwisko dziecka oraz: OPŁATA EKSPLOATACYJNA 

imię i nazwisko dziecka oraz: FUNDUSZ MUZYCZNY 

Ze środków pieniężnych wpłacanych przez Państwa opłacane są:

- zakup i remont instrumentów muzycznych,

- opłaty wpisowe na konkursy,

- zwrot kosztów dojazdów uczniów na konkursy,

- wyposażenie sal lekcyjnych,

- zakup nagród rzeczowych za udział uczniów w konkursach szkolnych,

- inne wydatki poprawiające warunki i standard nauki w naszej szkole.

Wszystkim, którzy dokonują wpłat, w imieniu całej społeczności szkolnej serdecznie dziękujemy!

Do pozostałych- apelujemy o wsparcie!

                                                        Dyrekcja szkoły

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO

Podkategorie

Szanowni Rodzice!

Staraliśmy się stworzyć warunki, w których uczniowie klas ósmych będą mieli możliwość tuż przed egzaminem ósmoklasisty wyjaśnienia trudnych kwestii, usystematyzowania materiału w bezpośrednim kontakcie z nauczycielami.

Konsultacje mają również umożliwić uczniom poprawę ocen na potrzeby klasyfikacji, a w konsekwencji zwiększyć ich szanse na wybór wymarzonej szkoły ponadpodstawowej.

Spotkania uczniów z nauczycielami oparte są na zasadzie dobrowolności. Będą realizowane w małych grupach, co  pozwoli na zachowanie koniecznych zasad reżimu sanitarnego.

Możliwość skorzystania przez uczniów z konsultacji może być dobrym sposobem na łagodzenie napięcia emocjonalnego związanego ze zbliżającym się egzaminem i przedłużającą się sytuacją epidemiologiczną.

Informujemy, iż dodatkowo zapewniamy naszym uczniom bezpośredni kontakt z wychowawcą klasy oraz dyżur psychologa i pedagoga.

Dyrekcja i Grono Pedagogiczne ZS nr 20

Gwarantujemy

  • Odlotowe lekcje
  • Skuteczną naukę
  • Bezpieczne otoczenie
  • Sympatyczną atmosferę

Zapewniamy

  • Pomoc każdemu potrzebującemu
  • Wsparcie psychologa i pedagoga
  • Świetnie wyposażone sale dydaktyczne
  • Opiekę świetlicową

Oferujemy

  • Atrakcyjne zajęcia dodatkowe
  • Wymiany zagraniczne
  • Wyjazdy integracyjne
  • Pyszne domowe obiady